Vakum Terapi Nedir Tedavi Yöntemleri

Tem
2013

Vakum Terapi Nedir Nasıl Tedavi Edilir

Vakum Terapi Vakum Terapi Nedir Tedavi YöntemleriSelülit tedavisi ve bölgesel inceltme amaçlı uygulanmaktadır; dolaşımı hızlandırarak depolanan yağların parçalanması sağlayan tedavi yöntemidir. Bu yöntemle;

El masajı tekniklerinin tümü yararlarını sağlar. Cilt sıkılığını sağlamaya yardım eder. Lenf ve kan dolaşımını uyarır. Vücut hatlarını şekillendirir. Toksinlerinin giderilmesine yardım eder. Rahatlatır canlılık kazandırır.

Refleksoterapi

Vakum Terapi Etkileri üç aşama gerçekleştirilir.

1: Etki vakum: Cilt üzerinde yaratılan vakum terapi sayesinde selüliti esir alan lifleri kırar. Aslında selülit birikimleri örümcek ağına benzer bir yapı içerisinde korunmaktadır ve vakumlu emme gevşetme kopmalarına yardım eder. 2: Etki Hiperemi: Deri kıvrımları, yağın hücrelerine baskı uygulayan ve selülit nodüllerine parçalayan iki iç silindir arasında yuvarlanır. 3: Etki Hiperemi:Vakum terapi sayesinde bakım yapılan bölgelerdeki tüm dokuları tekrar oksijenlendirecek ve bu bölgeye yaşam getiren soluğu verecek olan bir kanlanma artışı (hiperemi) yaratır. Kişiye özel hazırlanan programları, lenf drenaj cihazı ve yosun uygulamaları ile vücuttan toksin ve ödem atımları sağlanarak tamamlanır.

Vakum Terapi Uygulamasının Endikasyonları

Selülit Giderme ve Azaltmada, Bölgesel İncelmeyi Hızlandırmada, Cilt Yenilenmesi ve Kolajen Artışı Sağlanmasında, Kan ve Lenf dolaşımının Hızlandırılmasında uygulanır.

Seans Sayısı ve Aralıkları

Bu uygulama genelde tek başına kullanılmaz. Seans aralığını da hasta kendi belirler. Yani haftada 2 kez tekrarlanabilir ve de kişinin ihtiyacı doğrultusunda istenildiği kadar seans uygulanamabilir.

Kombine Edilebilecek Uygulamalar

Vakum Terapi‘si Kavitasyon ve Radyofrekans Uygulamaları ile kombine edilmesi kesinlikle tavsiye edilir.